Heroes of the Storm , formerly known as Blizzard All-Stars and Blizzard's answer to the rise in popularity of the MOBA genre, will be directed by Starcraft 2 's former lead designer and director, Dustin Bowder.
이전 MOBA 장르의 인기 상승에 블리자드 올스타 블리자드의 대답으로 알려져 폭풍의 영웅은 스타 크래프트 2 '의 전 리드 디자이너와 디렉터 더스틴 Bowder에 의해 지정됩니다.
The list doesn't end here, with many other talented Starcraft developers making the move to the MOBA world with Heroes of the Storm .
목록 다른 많은 재능있는 스타 크래프트 개발자 폭풍의 영웅으로 MOBA의 세계로 이동하고 함께 여기서 끝나지 않는다.
Seeing developers with a strong RTS background is reassuring for me, especially since most new MOBAs are too busy trying to emulate League of Legends instead of going back to the genre's roots, which all begun as a mod for an RTS game. Dota , for example, still has many influences from classic RTS games in its mechanics, hopefully this new Blizzard team will find a right balance between adding challenging and intresting RTS mechanics in an accessible yet compelling MOBA.
강한 RTS 배경으로 보는 개발자는 대부분의 새로운 MOBAs 모든 RTS 게임을위한 모드로 시작된 장르의 뿌리로 돌아가는 대신 리그 오브 레전드를 모방하려고 너무 바빠서, 특히 이후 나를 위해 안심입니다. DOTA, 예를 들어, , 여전히 역학 고전적인 RTS 게임에서 많은 영향을 가지고, 희망이 새로운 블리자드 팀은 추가 도전과 접근이 아직 강력한 MOBA의 RTS 역학 기계류 사이의 적절한 균형을 찾을 수 있습니다.
The fact that they are calling the characters “heroes” and not “champions” is a good start!
그들은 문자 "영웅"이 아닌 "챔피언"을 호출하는 사실은 좋은 시작입니다!
그분의 핵심내용은 첫번째 줄이였는데... 거기에 전 리드 디자이너와 디렉터 이야긴했지만, 이들이 책임자급으로 간걸 봐선 이동한 사람들은 그들보다 낮은 직책의 분들이죠...
대체 리드디자이너와 디랙터 다수라는 말은 어디서 나왔는지좀 설명좀....ㅡㅡ