playXP

서브 메뉴

Page. 1 / 84251 [내 메뉴에 추가]
작성자 아이콘 Pjingjing
작성일 2011-04-21 10:39:48 KST 조회 244
제목
마이콜님 부탁하신 번역

To whom it may concern

 

My name is Axismycall and I am a private broadcaster of starcraft 2 games in Korea.

 

Currently the popularity of starcraft 2 is becoming increasingly noticeable in Korea. There are many large scale tournaments like GSL including various pro-teams as its participants along with many students aspiring to become a professional gamer.

 

Despite the popularity, excluding GomTV, the reality is that there are very few starcraft 2 broadcasting contents available for the fans to enjoy.

 

NASL is one of the few aforementioned tournaments and many Korean fans were highly entertained by it.

 

However since there aren’t any official broadcasting channels or streams in which the fans are able to access, the actual views for NASL in Korea is disproportionately lower compared to the interest generated by the community.

 

I believe one of the biggest factors in viewing a live starcraft 2 stream is the fact that chat options are offered while the fans are streaming the content. But for the case of NASL, since itw as o nly broadcasted on justin, teamliquid or NASL.tv, domestic fans were not able to chat while viewing the stream. Furthermore many of us do not speak English, making the viewing experience that much less enjoyable.

 

So my question is, how would a non-corporate entity like myself attempt to broadcast NASL games within legal boundaries? I would love to know what the exact legal constraints would be.


Thank you for reading, I look forward to hearing from you in the future.

 

지속적인 허위 신고시 신고자가 제재를 받을 수 있습니다.
신고 사유를 입력하십시오:

아이콘 액시스마이콜 (2011-04-21 10:40:50 KST)
0↑ ↓0
센스 이미지
감사합니다 감사합니다!!! ㅠㅠ
딸딸몬 (2011-04-21 10:44:01 KST)
0↑ ↓0
센스 이미지를 등록해 주세요
와 ...영어 되게잘하심..
아이콘 엔제 (2011-04-21 10:44:39 KST)
0↑ ↓0
센스 이미지
아래글 읽었었는데, 글 잘쓰시네요
아이콘 감염충은쓔레기야 (2011-04-21 10:45:06 KST)
0↑ ↓0
센스 이미지
이거 해석안되시는 분들은

"그것은 우려 수 있습니다 누구에게

내 이름은 Axismycall이고 나는 한국에서 스타 크래프트 2 게임의 민간 방송입니다.

현재 스타 크래프트 2의 인기가 점점 한국에서 눈에 띄는되고 있습니다. 프로 게이머되기위한 야심찬 많은 학생과 함께 자사의 참가자들이 다양한 프로 팀들 등 GSL 같은 많은 대규모 대회가 있습니다.

GomTV을 제외한 인기에도 불구하고, 현실은 팬들이 즐길 수있는이 방송 내용에 해당하는 거의 스타 크래프트있다는 점입니다.

NASL은 몇 상기 대회 중의 하나입니다 많은 한국 팬들은 높은 그것에 의해 접대되었다.

공식 방송 채널이 수신되지 않습니다 그러나 이후하거나 팬들에 액세스할 수 있습니다 즉 스트림, 한국에서 NASL에 대한 실제 전망은 불균형 커뮤니티에 의해 생성된 관심에 비해 낮습니다.

난 팬들이 콘텐츠를 스트리밍하​​는 동안 제공되는 옵션을 채팅는 사실은 살아있는 스타 크래프트 2 스트림을 보는 가장 큰 요인 중 하나를 믿습니다. 하지만 오로 itw는 nly 저스틴에 방송 이후 NASL의 ​​경우에, teamliquid 또는 NASL.tv, 국내 팬들이 스트림을 보면서 채팅을 할 수 없습니다. 또한 우리 중 많은 사람이 보는 경험을 그만큼 덜 즐겁게 만들기, 영어를하지 않습니다.

제 질문은 그래서 저같은 아닌 법인은 법적 테두리 내에서 NASL 게임을 방송하려고 얼마나? 제가 정확한 법적 제약이 될는지 알고 싶어요.

읽어 주셔서 감사합니다, 저는 앞으로 여러분의 의견을 기다리겠습니다."
아이콘 엔제 (2011-04-21 10:47:44 KST)
0↑ ↓0
센스 이미지
감염충// 일일히 번역기 돌려주시는 수고에 박수 드립니다
댓글을 등록하려면 로그인 하셔야 합니다. 로그인 하시려면 [여기]를 클릭하십시오.
롤토체스 TFT - 롤체지지 LoLCHESS.GG
소환사의 협곡부터 칼바람, 우르프까지 - 포로지지 PORO.GG
배그 전적검색은 닥지지(DAK.GG)에서 가능합니다
  • (주)플레이엑스피
  • 대표: 윤석재
  • 사업자등록번호: 406-86-00726

© PlayXP Inc. All Rights Reserved.